donderdag 9 februari 2012

Ben jij een van de gastschrijvers?

Hej! Ik ben Gon en ik schrijf nu alweer een paar jaar op deze blog, "Een kijkje in Zweden", over ons verblijf  hier. Destijds ben ik ermee begonnen om familie, vrienden en kennissen op de hoogte te houden van ons wel en wee hier. Ik heb gemerkt dat er in de loop der tijd steeds maar meer lezers kwamen. Nu lijkt het me zo ontzettend leuk ook eens berichtjes van gastschrijvers op een weblog te plaatsen, op Zweedse blogpraat dus! Inmiddels moet het toch wel een behoorlijk gemêleerd gezelschap zijn dat de Een kijkje in Zweden blog met regelmaat bezoekt. En dat is nu juist zo leuk!
Dus, lijkt het je leuk om hier eens iets te schrijven dan kan dat. Of het nu gaat over Zweden, Scandinavië, natuur in brede zin, over belevenissen tijdens een vakantie, leuke, rare, bijzondere, minder leuke, komische, bedenk het maar. Misschien ben je al heel vaak in Zweden geweest of droom je ervan er ooit te wonen. Je woont in Scandinavië of je hebt (of had) werk dat met Scandinavië te maken heeft. Mogelijkheden te over. We zijn heel benieuwd naar jouw unieke verhaal. Het hoeft trouwens niet perse over Zweden of Scandinavië te gaan, er zijn ook zoveel andere boeiende dingen te vertellen. Wat houdt jou bezig?
We kijken naar je uit! Als je wilt kun je me mailen. Klik dan op het e-mail logo in de rechter kolom. Ik hoop tot gauw...